sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Ciocu’ mic, sunt…FEMEIE!!!

Declaratia Noricai Nicolai de aseara mi a zgariat urechile si mi a poluat ochii.
Fara a trece in revista detaliile evenimentelor, mai mult decat cunoscute, am si eu o nedumerire:
Ce legatura are faptul ca Norica Nicolai - este Femeie cu acuzatia pe care i a adus o Basescu?!
Sunt departe de a fi vreo fana Basescu insa, totusi. De data asta este acuzat pe nedrept – "misoginism politic":))? Poftim? De unde si pana unde?
Basescu a acuzat procurorul Norica Nicolai indiferent de sexul acesteia. Sunt sigura ca ar fi facut o si daca era barbat sau orice alt gen neinventat inca.
De ce trebuia Norica Nicolai sa se foloseasca de argumentul: sunt femeie? Asta este o scuza pentru eventuala incompetenta profesionala? Sau da, am uitat, femeile sunt fiinte fragile pe care nu trebuie sa le atingi nici macar cu o floare, fereasca sfantu' cu vreo acuzatie de lipsa de profesionalism:)).
Ca strategie de marketing este destul de bunicica: daca tot am facut prostii si or sa afle si altii, hai sa le distragem atentia de la asta.
Prinde binisor strategia: daca tot nu avem argumente, hai sa urlam: vai, sariti lume si popor, m a lasat in c..u gol (la figurat si politic vorbind:)), bineinteles) pentru ca s femeie, nu pentru ca as fi facut vreo greseala ca procuror sau politician.
Basescu oricum nu e bine privit dupa evenimentele din vara, asa ca strigatura merge pentru multi si mai ales multe.
Mie nu mi a placut. Da, e cea mai buna solutie, in situatia data, pentru politicianul si procurorul Norica Nicolai, deloc fara pata. Dar suna mult prea ieftin si prea putin elegant pentru femeia care pretinde ca este Norica Nicolai.

2 comentarii:

JOHHANA spunea...

te-a mai citat vreodata cineva?

DORina spunea...

:D...m a mai amintit INconstantIN tot apropo de postu asta:))...