joi, 17 ianuarie 2008

Prison Break - Boxed in

Am vazut prin blogosfera posturi care se plangeau de “veridicitatea” faptelor din episodului 9 din Prison Break, sezonul 3. Eu de abia ieri am vazut episodul in cauza. Nu mi s a parut nici mai fals nici mai adevarat decat celelalte. Oricum daca ar fi sa analizam cu adevarat evenimentele din serial cam 90% ar fi false si imposibil de faptuit in realitatea zilelor noastre. Din punctul meu de vedere este o alegere personala: ma uit la serial pur si simplu si mi place pentru subiect, actori, fac abstractie de veridicitatea/ne a faptelor; sau ma uit la serial si incep sa analizez tot si toate si renunt dupa cateva episoade pentru ca este prea putin real.
Mie imi place Prison Break chiar daca sunt constienta ca majoritatea actiunilor de acolo sunt imposibile in realitate. Dar nici nu ma astept sa fie. Il accept asa cum este: un film - o fictiune. Cu actori care mi plac si cu actiuni care mi ar fi placut sa fie posibile si in realitate – dar, tocmai pentru ca nu sunt, ma multumesc cu realitatea din cutia cu oameni si lumi imposibilposibile care sta cuminte in fata mea.

2 comentarii:

INconstantIN spunea...

Vad ca te-ai apucat sa spamezi si tu Google! Bravos!:D

DORina spunea...

pai ce sa fac si eu:)):D?