sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Reduceri, lume, reduceri!!!

S a deschis perioada de reduceri din fiecare sezon. S au facut deja suficiente reportaje, s au scris articole despre asta. Lume buluc, cumparand lucruri pe care probabil nu or sa le poarte. Multe dintre ele poate or sa ajunga niste cadouri esuate...
Reducerile prin ochii mei obositi. M a sunat mama sa ma indemne sa mi incerc norocul. Nu de alta, da’ eu zilele astea n am chef de nimic. Nici macar de shopping, daca va vine sa credeti. Ieri m am mobilizat cu greu si am fost prin magazine sa vad cu ochii mei minunea.
Destul de mare dezamagirea. Ori am devenit eu prea pretentioasa ori chiar nu erau lucruri ok. Din doua una. Mi am gasit intr un final o bluzita draguta. Pret redus cu 50% ca altfel… Si asa am luat o la insistentele I care mi a suportat toanele si mofturile.
Mi e dor de A si de sedintele noastre de shopping. Gasea cele mai frumoase lucruri in cele mai imposibile locuri si la preturile cele mai accesibile. Eu nu am rabdarea sa caut, sa ma uit, sa insist, A da. Si asa se facea ca ne intoarceam acasa cu cele mai dragute lucruri de fiecare data cand ieseam in oras. Chiar si atunci cand mergeam pentru banalele cumparaturi de la supermarket, in drumul nostru dadeau magazinele peste noi. Prietenul ei ne intreba la intoarcere terorizat si amuzat totodata: Si? Ce v ati luat azi? Niciodata raspunsul nu a fost: nimic.
Uffa, frumoase amintiri…

0 comentarii: