miercuri, 11 iunie 2008

Eu reloaded:))

Cu si fara blog, o fi vreo diferenta?

Da, este, daca ai inceput sa scrii te cam prinde microbul si ti mai pisca degetele.

N am mai scris de exact 2 luni (trista sau fericita aniversare, la libera alegere:) ), dar tendinta de a scrie cat de putin atunci cand vedeam sau auzeam, citeam, ma rog, aflam ceva, a existat.
De ce nu am mai scris? Nu stiu sigur, din prea multe motive...

A fost o perioada relativ plina de evenimente, cum au fost si inca sunt alegerile.
Anul acesta insa am refuzat sa ma uit la emisiuni care aveau vreo legatura cu alegerile si campaniile electorale. Nu am vazut nimic, chiar si la stiri daca era ceva legat de alegeri schimbam rapid canalul. Inevitabil stiu cine si unde a candidat si cine si unde a castigat sau nu. E aproape imposibil sa nu stii pentru ca esti asaltat pe toate fronturile cu informatii de acest gen.

Nu mi place nimeni si nimic din politica romaneasca.

In alta ordine de idei… a inceput campionatul european de fotbal, romania a facut egal cu franta, in piata a plouat dar a fost bine pentru ca am fost sub umbrela, noi sa fim sanatosi…

PS: Pentru ca nu am mai scris am fost scoasa de prin blogrolluri:(…na, o sa scriu, ma primiti inapoi:D:P?

3 comentarii:

Unknown spunea...

eh, ne mai gandim :P

INconstantIN spunea...

Păi, avem de ales?:))

DORina spunea...

@Mihnea: bine, sunt generoasa, aveti timp de gandire o zi, incepand de maine de dimineata...tic tac, tic tac:P

@Inconstantin: nu, nu aveti, evident:))!!!