duminică, 13 iulie 2008

Mihnea si influenta

Ma lepsuia Mihnea (digitalul:D) mai demult (tare demult, pe la sfarsit de iunie parca) in legatura cu influenta pe care a avut o blogosfera romaneasca asupra politicului in ultimele luni (prin luni din cate am priceput se putea intelege cam ultimul an).

Ei bine, nu stiu cat…dar cred ca putin, spre foarte putin (desi este un inceput bunicel).

Nu am urmarit alegerile, am refuzat sa ma supun unui astfel de exercitiu.

Ce s a intamplat in mare am aflat vrand nevrand pentru ca trebuie chiar „sa fii plecat” pentru a te rupe total de realitatea romaneasca ce se lipeste de tine mai ceva ca „picatura”.

Nu imi place Oprescu dar scuzata mi fie intrebarea: era vreunul eligibil ?

Nu cred ca blogosfera a influentat foarte mult politicul pentru ca, din punctul meu de vedere, politicul romanesc este influentat in mare de un singur lucru – bani (a se intelege un fel de 2 in 1: bani + influenta).

Nu exista ideologie politica, nu exista cultura politica romaneasca, nu exista interesul pentru binele celor multi si subvietuitori.

Exista doar eu si ai mei si banii nostrii.

Ceea ce e cel mai neplacut este ca totul e „pe fata”, la vedere, nici nu se mai deranjeaza sa gaseasca „paravane”.

De ce a fost votat Oprescu ?

Pentru ca se credea ca orice ar face liberalii, democratii, sau oricum altfel si or mai zice ei, „bucurestenii” nu vor vota niciodata un psd ist ("independent).

Liberalii/democratii, etc au profitat de aceasta falsa realitate si si au batut joc de Bucuresti, l au folosit ca teren de joaca si experimente, si imbogatire, atat, sursa de venituri si nimic mai mult. Care capitala (culmea si europeana acum), care centru, care oameni?

Cred ca „bucurestenii” ar fi votat si … spune ti voi un nume de animal, de planta, de ce vreti voi, numai pe liberali/democrati/videanu nu.

Si stiti ce?

Mie mi a placut.

Probabil nu o sa fie mai bine, dar cel putin liberalii/democratii nu or sa mai creada ca pot face ce vor, cand si cum vor, si, doar pentru ca nu sunt psd isti, nu vor fi sanctionati.

A fost ca o palma pe obrazul lor prea gros (chiar daca doar una virtuala si de moment).

Pana la urma asta e democratia, nu? Capacitatea/posibilitatea de a alege.

Ca romanii trebuie sa aleaga dintre 2 rele, raul cel mai mic (si nu cum ar fi normal dintre 2 (lucruri) bune:)) varianta cea mai buna:P ) este alta poveste din alta carte.

PS: intarziere a raspunsului cauzata de lipsa...de timp:)...

0 comentarii: