miercuri, 30 ianuarie 2008

Happy Feet

Da, stiu, filmul e destul de vechi. Toata lumea l a vazut, sau aproape. Eu ma numaram printre cei care inca nu l vazusera. Il scosesem inca de anul trecut insa tot amanam. Ma gandeam ca i doar un alt fim pentru copii si ca ar trebui sa vad si eu mai multe filme “serioase”, nu de alta da am deja o varsta:)).

Pana aseara. Aveam nevoie de ceva care sa ma faca sa zambesc asa ca am inceput sa caut prin maruntaiele sarmanului lap top.
Statea acolo cumintel si mi am zis de ce nu? Am vazut cateva secvente (asa fac intotdeauna inainte de a vedea un film despre care stramb din nas, cu sau fara motiv, inainte de a l vedea) si mi am zis: de ce am asteptat atat? Deja zambeam:).


Mi a placut, mi a placut mult.
Na, cum sa nu ti placa atunci cand o mogaldeata pufi pufi, un piticot zambaret (chiar si pinguin fiind) doar ce iese din ou si ti zice: I am happy:)! Ba mai mult chiar: si piciorusele mele sunt fericite!





Iar vocile, accentele, waw, sunt geniale.
De asta nu sunt eu de acord cu dublarea filmelor.
Niciodata niste actori care dubleaza nu or sa poata sa redea la adevarata valoare emotiile, viata vocilor reale.(bineinteles s ar mai putea intalni si exceptii, ca in orice domeniu, dar nu cred ca ar fi semnificative).

Mi e mila de italieni, spre exemplu. Majoritatea nici nu stiu cum suna vocea lui Brad Pitt (ca tot imi place mie si tot vreau sa vad The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford; da, stiu, deja vechi si el, dar eu de abia acum am scos varianta completa si cu imaginea buna:D…) ci cunosc doar vocea actorului care l dubleaza pe Pitt.
Am ramas mai mult decat uimita cand, intr o zi, vorbea la televizor un actor pe care nu l vazusem in viata mea iar A ne a zis entuziasmat: asta i Silvester Stallone. Cand ne a vazut fetele masca a corectat grabit si amuzat: adica a actorului care il dubleaza in toate filmele…
Acolo am putut sa ma uit la filmele de groaza ca la niste povesti de adormit copiii, dublate in italiana asa sunau…


Oricum, in cazul in care mai exista intarziati ca mine care nu au vazut Happy Feet li l recomand cu un zambet larg si luminos:).

0 comentarii: